Alles wat je moet weten over HubSpot

HubSpot is een marketing & sales platform dat bedrijven helpt met groeien. De mogelijkheden met het platform zijn oneindig. HubSpot biedt software om je te ondersteunen met marketing, sales, customer service en CRM. Het is zelfs mogelijk om je website te bouwen in HubSpot. Lees hieronder alles over HubSpot en kom erachter of HubSpot geschikt is voor jouw bedrijf.

Download de HubSpot E-bible

WAT IS HUBSPOT

Wat is HubSpot

HubSpot is de marktleider van inbound marketing & sales software. Het draait voor HubSpot niet om marketinguitingen of sales praatjes, het draait om de klant. Wat wil de klant aan informatie, wat wil de klant van je horen, hoe kun je de klant het beste helpen?

Om deze filosofie heeft HubSpot haar platform ontwikkelt waarin in alle elementen zijn verwerkt voor een optimale klantbeleving; van marketing tot sales en customer service met een uitgebreid CRM en tegenwoordig zelfs een CMS. Je kunt alle software los gebruiken naar gelang waar je het nodig voor hebt maar ook gebruik maken van een compleet Hubspot pakket. Hierdoor kun je alle afdelingen binnen je bedrijf samen laten werken en elkaar laten versterken.


HubSpot: de oprichter van Inbound marketing

In 2006 is HubSpot opgericht vanuit het idee dat er een verandering plaats moest vinden in marketing. De oprichters constateerden dat marketing niet meer zo effectief werkte als voorheen door de komst van internet. Het belang van goede content werd des te belangrijker: Geen push-berichten zoals schreeuwerige advertenties en betaalde media, maar content produceren waar jouw doelgroep echt behoefte aan heeft en ze op die manier helpen aan de content waar ze naar op zoek zijn.

HubSpot creëerde daarom marketing software die het mogelijk maakt om makkelijk een inbound marketingstrategie uit te voeren: één platform voor al je marketing tools.

Van marketing funnel naar HubSpot flywheel

De veranderingen binnen marketing gaan razendsnel. Ook inbound marketing maakt een evolutie door. Waar je voorheen marketing content creëerde om van je bezoekers leads te maken en deze leads daarna werden overgedragen aan je sales om klanten te maken, gaat inbound marketing & sales anno 2018 volgens HubSpot nog veel verder.

Het voornaamste doel van inbound marketing is niet meer alleen content maken voor je leads om hier klanten van te maken maar ook om je bestaande klanten te ‘delighten’ tot promoters. Jouw huidige klanten zijn namelijk je ambassadeurs die ervoor zorgen dat je nieuwe klanten gaat trekken. Je klant moet dus niet alleen in je achterhoofd zitten wanneer je content schrijft, je klant moet in het hart van je bedrijf zitten met alles dat je doet: van marketing tot sales tot customer service.

De alom bekende marketing funnel gaat hier niet meer voor op: het flywheel is de basis rondom de filosofie van HubSpot en iedere inbound marketeer.

4x zoveel bezoekers binnen 1 jaar na het starten met HubSpot”

Wat is het HubSpot flywheel en hoe ga je er in de praktijk mee om?

Wanneer je bedrijf uitgaat van een traditionele marketing funnel, dan draagt de marketingafdeling gekwalificeerde leads aan bij sales en draagt sales de uiteindelijke klanten over aan customer service. 
De mensen die uit de ‘bottom of the funnel’ komen, kunnen eraan bijdragen om nieuwe potentiële klanten naar het begin van de funnel te leiden.

Maar waarom moet er een einde zijn aan de funnel? De relatie met de klant eindigt niet na een aankoop of het verrichten van een dienst. Sterker nog, in sommige gevallen begint de klantrelatie dan pas. En waar in de funnel bevinden deze klanten zich dan? In de huidige marketing funnel was hier geen oplossing voor. 

Vandaar dat Hubspot het flywheel heeft ontwikkeld. Waar je in de funnel weer helemaal bovenin begint, is het flywheel een ongoing proces. Je stopt niet alleen maar energie in tools voor potentiële klanten, maar zorgt er ook voor dat je klanten betrokken zijn bij je bedrijf of merk.

Je potentiële klanten én huidige klanten kunnen zich allemaal bevinden binnen het flywheel. Wanneer je energie stopt in het flywheel, begint het te draaien. Als je er nog meer energie in stopt, gaat het nog harder draaien. Zo werkt het in de praktijk ook.  Stop je energie en aandacht in je klant, dan zijn ze sneller tevreden en raden ze je aan bij potentiële klanten waardoor je flywheel blijft draaien.

Het flywheel representeert 3 verschillende fases in de customer journey:

Attract: Het aantrekken van potentiële klanten doe je door gebruik te maken van je eigen expertise. Deze expertise zet je in in de vorm van content en gesprekken die het begin zijn van een waardevolle relatie met de juiste doelgroep. 
In de praktijk: Met behulp van blogs, social media, webinars etc. breng je waardevolle content naar buiten zodat je de juiste bezoekers aantrekt.

Engage: Bouw langdurige relaties met je potentiële klanten door ze inzichten en oplossingen te bieden die aansluiten bij hun problemen, uitdagingen en doelen.
In de praktijk: Door de bezoekers gratis guides, whitepapers, demo’s etc. aan te bieden, maken ze kennis met jouw product of dienst.

Delight: Zorg voor een ervaring van grote waarde voor je klanten, zodat zij hun doelen bereiken en promotors worden van jouw bedrijf.
In de praktijk: Zorg bijvoorbeeld voor één persoonlijk aanspreekpunt voor je klant en zie kansen om je klant te blijven helpen. Bied e-mailmarketing aan, gesegmenteerd op de behoeftes van je klant. Zo bouw je een langdurige relatie op.

Hoe meet je het effect van de 3 verschillende fases?
Attract <> Website traffic
Engage <> Aantal gekwalificeerde leads
Delight <> NPS score

Meer weten wat Bureau Vet met HubSpot voor jou kan betekenen?
Lees meer over onze HubSpot diensten

HubSpot flywheel

Waarom HubSpot voor jouw bedrijf?

Waarom HubSpot werkt voor jouw bedrijf? Omdat Hubspot je de tools aanreikt voor een optimale online inbound marketing strategie:

  • De ROI van bedrijven met de inbound marketing strategie ligt 3 keer hoger dan bij bedrijven die deze niet toepassen.
  • Inbound marketing genereert 54% meer leads
  • Inbound leads zijn 51% goedkoper

Ben je met je bedrijf klaar voor een vervolgstap in marketing? Dan is HubSpot een interessante overweging.

HubSpot helpt je om te werken met de inbound marketing strategie. Wanneer je wil starten met inbound marketing of een professionele draai wil geven aan de strategie, is de software van HubSpot een logische vervolgstap voor jouw bedrijf.

HubSpot maakt een geïntegreerde aanpak van allerlei verschillende marketingkanalen mogelijk. Zo plan je social media berichten in, plaats je blogs en zet je een e-mailcampagne op, allemaal binnen één platform.

De voordelen van HubSpot op een rijtje:
- Een gratis CRM-systeem
- Marketing, sales én customer service in één platform
- Marketing automation tools
- De mogelijkheid om gratis functies zoals een chat en leadflows in te zetten

Samen met HubSpot kunnen wij jouw bedrijf klaar maken voor inbound marketing. Hoe?

HubSpot scan aanvragen

Inbound-marketing-statistieken

Inbound marketing met HubSpot genereert 54% meer leads dan traditionele betaalde marketing.

Bron: HubSpot

Hoe kan HubSpot je helpen met inbound marketing?

De software van HubSpot is helemaal ingericht om jou als bedrijf te kunnen helpen met inbound marketing. Met verschillende tools heb je de mogelijkheid om:

  • Bezoekers naar je website te trekken;
  • Je bezoekers te veranderen in leads;
  • Van je leads klanten te maken;
  • Je klanten promotors te maken van jouw bedrijf.

Je potentiële klanten bevinden kunnen zich bevinden in alle stadia van de buyers journey: ze zijn op zoek maar weten nog niet precies naar wat, ze zijn gericht aan het zoeken, óf ze staan op het punt een beslissing te maken. HubSpot biedt diverse tools om al deze potentiële klanten binnen te halen.

Met handige tools als social media, blogs, landingpages, formulieren, CTA-buttons, campagne-beheer, workflows en ga zo maar door, heb je alles in huis om de inbound marketing strategie makkelijk en efficiënt door te voeren.

Meer weten over HubSpot en Inbound marketing?
Lees meer

Meer leads genereren met marketing automation

Wanneer je al even bezig bent bent met het genereren van leads via bijvoorbeeld een inbound marketingstrategie, is marketing automation een onmisbare opvolging om die leads verder in het verkoopproces te brengen. HubSpot biedt je tools die je helpen met het opzetten van effectieve marketing automation.

Met marketing automation kun je:

  • Bezoekers die interesse hebben in je bedrijf monitoren
  • Je leads geautomatiseerd voorzien van de juiste marketingactiviteiten
  • Je leads nurturen om ze uiteindelijk om te zetten naar klanten

Leads genereren

Een lead haal je binnen door bijvoorbeeld downloadbare content te delen in ruil voor het e-mailadres van je bezoeker. Zo kun je een whitepaper, case study of zelfs een scan aanbieden. Als de content waardevol genoeg is voor de bezoeker, dan laat deze graag zijn of haar gegevens achter. Vanaf dat moment is je bezoeker een lead en kun je deze met behulp van marketing automation opvolgmails sturen. Uiteindelijk is je doel om de lead te veranderen in een klant. Dit proces noemen we lead nurturing.

In 4 stappen naar marketing automation? Lees het in onze blog

raket-2

Marketing automation tool: HubSpot

Wanneer je van plan bent om je leads verder in het verkoopproces te brengen met behulp van marketing automation, is het interessant om gebruik te maken van een marketing automation tool. De software van HubSpot biedt je niet alleen de mogelijkheid om marketing automation toe te passen, maar ook de hele aantrekking van leads daaromheen. Met HubSpot heb je een totaaloplossing voor je marketing-,  sales-, en serviceactiviteiten in huis. 
Met behulp van formulieren, landingspagina’s, workflows en automatische e-mails, bouw je in een handomdraai je eigen marketing automation campagnes.

Marketing automation campagnes bouwen in HubSpot

Marketing automation gaat in één adem samen met inbound marketing. Een inbound marketing wordt ingericht op de buyers journey van je (potentiële) klant. Deze (potentiële) klant kan zich bevinden in de awareness fase, consideration fase of decision fase.
De marketing automation tools van HubSpot helpen je potentiële klant van een explorerende fase naar een koopfase te brengen.

Bij het opzetten van je inbound marketing campagne, bepaal je welke content voor welke fase in de buyers journey van je buyer persona geproduceerd wordt. Je creëert content offers die je aanbiedt via formulieren op landingspagina’s. En dan? Wat is je vervolg? Hieronder laten we je in een paar stappen zien hoe een marketing automation campagne in HubSpot eruit kan zien:

  1. Bepaal welke informatie je naar je klanten wil sturen in iedere fase.
    Voorbeeld:
    Heeft je lead een whitepaper gedownload? Dan wil je de lead een mail sturen met deze whitepaper als bijlage. Iemand die al wat verder in het denkproces is en een case study heeft gedownload of een scan heeft ingevuld, wil je misschien wel voorzien van een persoonlijk advies of uitnodigen voor een afspraak.
  2. Zet de automatische e-mails klaar die je je leads wil sturen na het achterlaten van hun gegevens: 
    Bijvoorbeeld de whitepaper.
  3. Zet automatische e-mails klaar als opvolging van de eerst gestuurde mail:
    Bijvoorbeeld het voorstel om een scan te doen, een aantal dagen nadat iemand een whitepaper heeft gedownload.
  4. Richt workflows in waarbij je instelt wanneer de automatische mails verstuurd moeten worden. Je bepaalt hierbij de eerste trigger: het downloaden van de whitepaper via het formulier op een landingspagina. Vervolgens bepaal je na hoeveel tijd iemand een opvolgmail ontvangt. 
    Een workflow kun je makkelijk inrichten of heel erg uitgebreid maken. Je kunt met HubSpot gebruik makkelijk gebruik maken van vele segmentatie mogelijkheden.
  5. Zorg ervoor dat je e-mails en workflows inricht van de awareness tot aan de decision fase:
    Bijvoorbeeld van het downloaden van een whitepaper tot aan het maken van een afspraak.
 
BureauVet-onlinemarketing-inboundmarketing-CTA-7-Marketing automation-whitepaper

Meer weten over de mogelijkheden van marketing automation? 

Download de whitepaper

Gratis online CRM Software

Je bent op zoek naar een effectievere manier dan Excel sheets om je contacten te beheren. Of je bent niet tevreden over je huidige CRM systeem. De zoektocht naar het juiste CRM systeem kan lastig zijn. Er zijn veel aanbieders voor gratis online CRM systemen.  Ook HubSpot biedt gratis online CRM software. Wat kan het HubSpot CRM, waarom is het anders dan andere CRM software en is het geschikt voor jouw bedrijf?

Het juiste CRM systeem

De hoofdfunctie van een CRM systeem is relatiebeheer. Het juiste CRM systeem voor jouw bedrijf is afhankelijk van wat je wensen zijn. Wil je alleen je relaties beheren of wil je de gegevens van je klanten gebruiken voor marketing- sales of customer service activiteiten? Wil je taken kunnen uitzetten?  Wil je rapportages uit kunnen draaien? Al deze functionaliteiten zijn mogelijk met het HubSpot CRM.

social

Wat is HubSpot CRM?

Alle marketing, sales en service activiteiten van je organisatie draaien op klantendata. Alleen door het juist bijhouden en updaten van je klantendata in je CRM (Customer Relation Management) kun je goed leads binnenhalen, omzetten tot klant en opvolgen in de buyers journey. Hubspot biedt binnen zijn software een gratis CRM tool waar je alles in kunt bijhouden en waaruit alle afdelingen mee kunnen werken. 

De software draait volledig online, zodat je altijd bij de gegevens van relaties en klanten kunt. Je kunt er alle informatie in kwijt over personen en bedrijven, je hebt de beschikking over marketing- en sales tools, maakt deals en taken aan en kunt dashboards voor rapportages opzetten. En door een goede integratie met andere tools zoals Gmail of Outlook en zelfs portals als SalesForce kun je het maximale uit Hubspot halen.

Op een rijtje:

  • Contact management
  • Inzicht in contacten en bedrijven
  • Integratie met Gmail en Outlook
  • Dashboards voor rapportages
  • Taken uitzetten en tickets aanmaken
  • Deals aanmaken en sluiten

Het totale HubSpot pakket

HubSpot CRM is software die je los van de overige tools in HubSpot kunt gebruiken. Wanneer je het CRM ook effectief in wil zetten voor je marketing, sales en customer service activiteiten, is HubSpot een ijzersterk platform waarin alle losse software elkaar versterkt.

Wil je meer weten over de de gratis CRM van Hubspot of direct starten met het CRM pakket? Klik hier voor meer informatie. 

Wil je door Bureau Vet geadviseerd worden hoe je het maximale uit Hubspot kunt halen voor jouw bedrijf? Plan dan een afspraak in bij Erik Verpoort, eigenaar van Bureau Vet. 

Plan een call

Gebruik de tools van HubSpot los óf samen voor een ijzersterke inbound strategie. 

HubSpot's Marketing Hub

 

Als marketeer word je overspoeld met tools die je kunt inzetten om je marketing te beheren:

  • Google analytics om gegevens te analyseren;
  • Hootsuite om Social media te beheren;
  • E-mail software zoals Copernica of Mailchimp om je mails en marketing automation in regelen;
  • Je website CMS om blogs en landingspagina’s aan te maken;
  • en tools als Visual Website Optimizer om A/B-testen te doen.
Hoeveel makkelijker wordt het wanneer al deze tools op één platform te vinden zouden zijn? Laat dat nou net de omschrijving zijn van de Marketing Hub van HubSpot: één platform waarop alle tools gecombineerd zijn die een marketeer nodig heeft om volledige marketing campagnes te kunnen draaien.

 

Wat is de Marketing Hub van HubSpot?

Simpel gezegd bevat de Marketing Hub van HubSpot alle tools die je als marketeer nodig hebt om je marketing te beheren: van E-mail tot Social media, A/B testen en Analytics. In combinatie met het gratis CRM-systeem run je complete inbound campagnes van A tot Z.

Wat kun je met de Marketing Hub?

De Marketing Hub is beschikbaar in verschillende versies:
Free, Starter, Professional en Enterprise.

Marketing Hub Free

Met tools als formulieren,  het CRM en de chat kun je met de gratis versie een start maken met het genereren van leads en het analyseren van de activiteiten van je contacten.

Marketing Hub Starter

Met het Marketing Starter pakket heb je de mogelijkheid om voor de gegenereerde leads ook daadwerkelijk marketing automation campagnes in te richten.

Marketing Hub Professional

Vanaf Marketing Professional kun je complete campagnes runnen op één platform: van blogs, landingspagina’s, formulieren, Social media, e-mailmarketing tot aan A/B testing.

Marketing Hub Enterprise

De dashboard & report functies in het Enterprise pakket zijn zeer uitgebreid waardoor je als vergevorderd marketingteam schaalbare inbound marketing campagnes kunt analyseren en rapporteren.

Wil je meer weten over de verschillende marketing Hub pakketten en de bijbehorende kosten van Hubspot? Klik hier voor meer informatie. 

Wil je door Bureau Vet geadviseerd worden over welk pakket het beste past bij jouw bedrijf? Plan dan een afspraak in bij Erik Verpoort, eigenaar van Bureau Vet. 

Plan een call

HubSpot's Sales Hub

Met de Sales Hub van HubSpot krijg je alle tools aangereikt om inbound sales binnen je organisatie toe te passen. Het voordeel van de Sales Hub is dat je deze los kunt gebruiken als sales platform. Maar vooral in combinatie met de Marketing Hub heb je ijzersterke samenwerking. 

Wat is de Sales Hub?

De Sales Hub van HubSpot geeft je tijdbesparende tools die je helpen om je productiviteit te vergroten en meer deals te sluiten. Daarnaast is de Sales Hub hét platform om te starten met inbound sales.

Wat is inbound sales?

Bij inbound sales draait het niet om keiharde verkoopcijfers, maar om hoe je met jouw product of dienst je klant kunt helpen. Hier haal je uiteindelijk meer rendement en betere klanten uit, die op hun beurt weer meer geneigd zijn jouw bedrijf aan te dragen in hun eigen netwerk. De samenwerking tussen marketing en sales is hierbij cruciaal.

Samenwerking tussen marketing & sales

Marketing en sales zijn twee afzonderlijke afdelingen die een hele andere werkwijzen hebben. Door ervoor te zorgen dat de afdelingen niet langs elkaar maar mét elkaar werken, behaal je de beste resultaten. HubSpot maakt dat een stuk makkelijker met de Marketing Hub en Sales Hub.

Met de Marketing Hub genereert de marketingafdeling de leads. Deze leads worden warm gehouden door marketing totdat ze uiteindelijk ‘sales qualified leads’ worden. Vanaf dat moment draagt marketing de lead over naar sales. In HubSpot worden alle gegevens van de lead opgeslagen, zodat sales precies ziet waar de lead interesse in heeft en hoe de lead geholpen kan worden. Met deze informatie kan de verkoopafdeling aan de slag om een deal te sluiten met de lead of een verkoop te genereren.

Wat kun je met de Sales Hub?

Met de Sales Hub heb je de mogelijkheid om al je mails te sturen vanuit 1 platform, je kunt templates te gebruiken, taken aan maken, meetings in plannen en deals sluiten. Ook is er een integratie met Salesforce mogelijk. Dit maakt het werk van de verkoopafdeling een stuk efficiënter en sneller. 

Wil je meer weten over de verschillende Sales Hub pakketten en de bijbehorende kosten van Hubspot? Klik hier voor meer informatie. 

Wil je door Bureau Vet geadviseerd worden over welk pakket het beste past bij jouw bedrijf? Plan dan een afspraak in bij Erik Verpoort, eigenaar van Bureau Vet. 

HubSpot demo aanvragen

 

HubSpot's Service Hub

Je kunt nog zo goed zijn in marketing en sales, maar wanneer je customer service niet goed functioneert, is al je moeite voor niets geweest. Door een slechte customer service (zoals een te lakse opvolging van klachten of vragen of niet adequaat reageren op problemen) lopen klant bij je weg. En dat nadat je zoveel moeite hebt gedaan om ze binnen te halen. Een gemiste kans. B2B klanten met een goede customer service ervaring brengen 50% meer op. De customer service is dus een belangrijk onderdeel van de complete customer journey voor je klant.

Naast de Marketing Hub en de Sales Hub, kun je ook je complete customer service met HubSpot beheren. De Service Hub brengt je met klanten in contact en helpt je om je klanten tot promotors van je bedrijf te maken.

Wat kun je met de Service Hub?
Tools als een chat, ticket-systeem en e-mail helpen je je klanten tevreden te houden. Om de tevredenheid te meten, kun je een NPS mail uitsturen. Op die manier kun je je diensten en service continue blijven verbeteren voor je klant.

HubSpot als groeiplatform
Alle afdelingen binnen je bedrijf hebben samen 1 doel: de klant. HubSpot maakt het mogelijk om alle afdelingen te koppelen met één platform. Wanneer je gebruik maakt van de Marketing-, Sales én Service Hub kun je je klant bedienen van het begin tot het eind: van lead tot promoter. Daarnaast heb je alle tools in handen om je bedrijf te laten groeien.

Wil je meer weten over de verschillende Service Hub pakketten en de bijbehorende kosten van Hubspot? Klik hier voor meer informatie. 

Wil je door Bureau Vet geadviseerd worden over welk pakket het beste past bij jouw bedrijf? Plan dan een afspraak in bij Erik Verpoort, eigenaar van Bureau Vet. 

Plan een call

HubSpot CMS vs Wordpress CMS

Om je website te beheren, maak je in de meeste gevallen gebruik van een Content Management Systeem (CMS). Een bekend en veelgebruikte CMS is Wordpress. Maar ook HubSpot heeft een eigen CMS.

Wat kun je met het HubSpot CMS?

Het aanmaken en invullen van een (nieuwe) webpagina in Hubspot CMS is zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Door een innovatieve manier van werken bouw je je website snel en efficiënt op in Hubspot met relevante en SEO geoptimaliseerde informatie. Met het HubSpot CMS heb je de beschikking over de volgende interessante functionaliteiten:

  • SEO optimalisatie
  • Delen van content
  • AMP ondersteuning
  • Analytics
  • Beheren van formulieren
  • Exporteren van data
  • A/B-testing
  • Hosting
  • Content Delivery Network
  • Beveiliging
  • Templates beheren via drag-and-drop
  • Responsive

Het verschil tussen Wordpress CMS en HubSpot CMS

Met het CMS van Wordpress heb je veel mogelijkheden die je met het CMS van HubSpot ook hebt. Het grote verschil is dat je voor HubSpot geen aanvullende software of thema’s nodig hebt voor functies zoals analytics, SEO optimalisatie en mobiele optimalisatie. Al deze functionaliteiten zitten standaard in het HubSpot CMS. Daarnaast heb je aanvullende tools zoals personalisatie en A/B testing.

Lees meer over HubSpot CMS

HubSpot CMS of Wordpress CMS?

Welke CMS is geschikt voor jouw bedrijf? Een HubSpot CMS of Wordpress CMS? Dit is afhankelijk van je situatie en wensen:

  • Heb je al een website?
  • Wat is het doel van je website?
  • Wat zijn de functionaliteiten die je met je website wil kunnen?
  • Hoe wordt marketing binnen je bedrijf ingezet?
  • Hoe wordt sales binnen je bedrijf ingezet?
  • Wat wordt er gedaan aan customer service?
  • Welk Hubspot pakket heb je? 

Bureau Vet werkt met beide Content Management Systemen. Wij kunnen je voorzien van het beste advies. 

Heb je al een website en is deze toe aan vernieuwing? Doe dan de Website Redesign Scan en ontvang gratis advies voor jouw situatie.

erik

SCAN-CTA

HubSpot & Growth Driven Design

Een website die continu up to date blijft en op basis van geanalyseerde data wordt verbeterd? Dat kan met een Growth Driven Design-traject.

Wat is Growth Driven Design?

Bij Growth Driven Design bouw je een website gebaseerd op data stap voor stap op. Je past niet ‘zomaar’ dingen aan omdat het mooier is, je past dingen aan omdat het beter zal converteren of de gebruikerservaring zal verbeteren. Ook lever je geen complete site in één keer op maar in stappen, dit zodat je kunt meten wat werkt en wat niet werkt. Dit voorkomt ook dat na de lancering van een website niet meer wordt omgekeken naar de prestaties van de website, met als gevolg dat binnen de kortste keren weer duren verbeteringen doorgevoerd moeten worden. Growth Driven Design is een proces van continue verbetering aanbrengen aan je website.

Waarom Growth Driven Design met HubSpot toepassen

HubSpot staat niet alleen aan de basis van inbound marketing, ze staan ook aan de basis van Growth Driven Design. De tools en werkwijze van HubSpot sluiten daarom naadloos aan bij het toepassen van Growth Driven Design. Alles binnen Hubspot is gericht op het optimaliseren van pagina's, data, CTA's etc.; allemaal met de focus op het verbeteren van de ervaring voor de klant. 

Ontdek alles over tools van HubSpot voor Growth Driven Design

Is Growth Driven Design geschikt voor jouw bedrijf?

Is je website een belangrijke aanvulling op je product of dienst? Publiceer je regelmatig nieuwe content en heb je ruimte en tijd om je website continu te blijven verbeteren? Dan past de Growth Driven Design methode bij jouw bedrijf.

gdd

"A huge congratulations to Erik Verpoort and the Bureau Vet Webdesign & Online Marketing team who have just become a GoldTiered HubSpot Agency. I am delighted to be working with an agency that consistently drives for customer success while being at the forefront of sales enablement and sales and marketing alignment. Great work guys!"

Shauna Carroll, HubSpot

HubSpot Platinum Partner

Wil jij aan de slag met HubSpot en zoek je naar een betrouwbare HubSpot partner die jou verder kan helpen met inbound marketing en alles weet over de software van HubSpot? Lees hieronder waarom een HubSpot partner uitkomst kan bieden en waarmee een HubSpot partner je kan helpen.

Waarom samenwerken met een HubSpot partner?

Hoewel het platform van HubSpot zeer gebruiksvriendelijk is, kost het aardig wat tijd om alles te leren kennen. HubSpot heeft een online academy, waardoor je alle tools en mogelijkheden leert toe te passen. Dit is echter een tijdrovend proces.
Ook de onboarding van HubSpot kan technisch een lastige klus zijn. Daarnaast is het zonde wanneer je niet optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden die HubSpot je te bieden heeft. Een HubSpot partner kent de software van HubSpot door en door en weet precies hoe deze jou kan helpen bij het eigen maken van het platform. Daarnaast kunnen ze je helpen bij het opzetten van je inbound marketing campagnes.

vet_hubspot_platinum_partner

Bureau Vet: De HubSpot partner voor online succes

Sinds 2016 mag Bureau Vet zich officiëel HubSpot partner noemen. Als HubSpot partner helpen we bedrijven met HubSpot: Van onboarding tot aan de complete inbound marketing strategie.

De kennis die we dagelijks opdoen over HubSpot en inbound marketing delen wij met onze klanten. Samen met onze klanten werken we met HubSpot naar online succes.

Benieuwd hoe een inbound marketing traject in HubSpot eruit ziet?  Lees hier meer over inbound marketing.

HubSpot Platinum partner

Bureau Vet is  Platinum Partner van HubSpot. Dat betekent dat we veel ervaring hebben in HubSpot en het integreren van HubSpot en de inbound marketing strategie bij onze klanten. Ben je op zoek naar een betrouwbare partner die je helpt resultaten te behalen met HubSpot? Plan dan een afspraak met ons in om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. 

HubSpot demo aanvragen

Erik Verpoort

Wil jij aan de slag met Hubspot en inbound marketing?

Laat het ons weten of plan direct een afspraak in mijn agenda. 

Direct contact met onze expert

Erik Verpoort - Eigenaar

Plan een call