Bij Bureau Vet zijn we #hongerig en altijd op zoek naar de nieuwste kennis en laatste trends. Deze nieuwe ontwikkelingen delen we graag met onze klanten. Op deze pagina vind je daarom een overzicht van onze whitepapers. Daarin is alle informatie rondom een bepaald onderwerp overzichtelijk gebundeld. De whitepapers zijn te downloaden via de bijbehorende link.
De samenwerking tussen &Leven Makelaars, Dohmen Makelaardij en Woningaanbod Nederland verenigingen in één website met de naam Wij Makelaars. Met dat vraagstuk klopte Patrick Stamminger aan bij Bureau Vet.
Benieuwd hoe we 39% groei in SEO verkeer hebben gerealiseerd voor Wij Makelaars?
Niet al onze Inbound Marketing klanten kloppen in eerste instantie aan met een Inbound Marketing vraagstuk. Zo was Elpress in 2015 op zoek naar advies voor de site die destijds draaide, en bouwen we nu samen aan een effectieve Inbound Marketing strategie in combinatie met Growth Driven Design.
Content marketing is niet zomaar iets wat je er even bij doet. Het is van belang dat je goed nadenkt over je content marketing strategie. Voor wie produceer je de content eigenlijk? En wat wil je ermee bereiken? Daarnaast spelen er nog andere factoren een rol. Want hoe publiceer je nu content die het ook goed doet in de zoekmachines? En via welke social media kanalen verspreid je jouw content? Allemaal vragen waar je een antwoord op dient te zoeken alvorens je effectief aan de slag kunt gaan met het creëren van content die leads genereert voor jouw business.
Een succesvolle website, dat wil jij toch ook? In deze whitepaper geeft Bureau Vet je 50 tips die je op weg helpen om een succesvolle website te creëren. Daarbij wordt rekening gehouden met tips vanuit design, gebruiksvriendelijkheid, content, marketing en techniek.
De ultieme klantbeleving creëren, dat kan alleen als je jouw (potentiële) klant door en door kent en de customer journey die een klant binnen jouw bedrijf doormaakt zo optimaal mogelijk inricht. In deze whitepaper leggen we je daarom uit wat de customer journey is, hoe je deze voor jouw bedrijf in kaart kunt brengen en met wat voor content je jouw (potentiële) klanten op ieder moment in de klantreis blij maakt!
Google Adwords, Bing Advertising, Youtube, Facebook, Linkedin, Marktplaats en Beslist.nl; het is een greep uit de online platformen die op het internet beschikbaar zijn en waarop je als bedrijf je producten of diensten tegen betaling kunt promoten. In deze whitepaper leggen we je uit wat online adverteren precies is, wat de voordelen zijn voor jou als adverteerder en welke mogelijkheden er allemaal zijn.
Conversie-optimalisatie van je website is een continu proces waarbij je de knelpunten in je website elimineert en de sterke punten optimaliseert. Het doel is om je website gebruiksvriendelijker te maken, zodat een bezoeker eerder converteert. Op die manier haal je meer waarde uit hetzelfde aantal websitebezoekers, waardoor het rendement stijgt. Wil je alles weten over conversie-optimalisatie, de methoden om dit uit te voeren en de KPI’s om te meten? Download dan snel de handige whitepaper over conversie-optimalisatie.
Marketing automation is simpelweg gezegd het inzetten van een geautomatiseerd systeem om potentiële klanten door de customer journey heen te leiden en zo aan je te binden.
In deze whitepaper vertellen we je meer over marketing automation en de mogelijkheden van deze marketingtechnologie.
De Raetsingel 1 (in De Weijer)
5831 KC Boxmeer (routebeschrijving)
T. 0485 520 172
E. info@bureauvet.nl
KvK: 62295861
BTW-nummer: NL854751518B01
Rijnstraat 170
1079 HS Amsterdam
T. 020 45 62 533
E. info@bureauvet.nl
Wil je graag op de hoogte gehouden worden via de mail? Dat kan natuurlijk want we delen graag onze kennis en artikelen.
Direct inschrijven