Growth Driven Design

mountians

De website bezoeker heeft hoge verwachtingen

Met behulp van inbound marketing trek je kwalitatieve bezoekers aan op je website die je vervolgens wilt laten converteren tot lead. Dan is het wel zaak dat je website optimaal is ingericht, zodat deze voorziet in de wensen en behoeften van de (potentiële) klant. De (potentiële) klant die van zijn of haar online ervaring met een merk steeds hogere verwachtingen heeft. Zorg er daarom voor dat je op het juiste moment de juiste oplossing aandraagt op je website. Om dat te kunnen doen is het meer dan ooit van belang dat je de klant centraal stelt in je marketingstrategie en goed in kaart brengt voor welke uitdagingen de klant staat. Alleen dan kun je hem of haar de ultieme website voorschotelen.

Website laten maken?
“De traditionele manier van webdesign is verleden tijd.”

Wat is Growth Driven Design?

Om ervoor te zorgen dat je website bezoekers converteren tot lead is het van belang dat de website aansluit bij de verwachtingen van je bezoeker. Het is zaak dat je als bedrijf relevant en interessant blijft en daar waar mogelijk zo gepersonaliseerd mogelijk content aanbiedt. Elke dag opnieuw. Alleen op die manier creëer je de optimale klantbeleving. Door deze ontwikkeling kunnen we stellen dat de traditionele manier van webdesign verleden tijd is. Iedere dag opnieuw je klanten optimaal bedienen vergt een slimmere aanpak. Een aanpak die we Growth Driven Design noemen. Een manier van webdesignen waarbij website verbeteringen elkaar snel en continu opvolgen.

De Growth Driven Design strategie

  1. Strategie: Breng je gebruiker in kaart en bedenk hoe jouw website het best aansluit bij de behoeften van deze gebruiker.
  2. Lanceren website: Bouw een site met de belangrijkste elementen erin. Dit is de basis. Houd kwaliteit en klanttevredenheid in het oog, maar lanceer de site op relatief korte termijn.
  3. Continu verbeteren: Verzamel data en begin met identificeren van website aanpassingen die veel impact hebben op de groei van je business. Bouw vervolgens de aanpassing die de meeste impact zal hebben in en bepaal aan de hand van statistieken het succes. Dit proces blijft zich continu herhalen.

Je klant centraal stellen

Focussen op het aantrekken, converteren en zorgdragen voor leads op een klantgerichte manier. Dat is de kracht van inbound marketing in combinatie met Growth Driven Design. Enkele kenmerken op een rijtje:

  • Data analyse vormt de leidraad voor optimalisatie
  • Data heeft impact op content, design en technologie
  • Het is een continu proces
  • De klant staat centraal in het hele proces
  • Het draagt bij aan groei van je business

Bij Growth Driven Design zijn de aanpassingen die je doorvoert aan je website ook daadwerkelijk verbeteringen. Dat komt doordat de site is gebaseerd op hetgeen dat de gebruiker wil ervaren en niet op hetgeen dat jij als bedrijf wilt vertellen. ‘Customer centric’ noemen we dat.

Investeren in de groei van je business

Wil jij je website en daarmee gepaard je business ook continu laten groeien? Neem dan gerust eens contact met ons op. Wij vertellen je er graag meer over en vinden het leuk om samen met jou te streven naar een optimaal resultaat voor jouw gebruikers.

Direct contact met onze expert

Erik Verpoort - Algemeen Directeur

0485 - 520 172 -
Erik Verpoort