Mansystems is specialist in het ontwikkelen van low-code apps. Het bedrijf had al de keus gemaakt om via Inbound Marketing meer leads te gaan genereren. Daarbij had Mansystems HubSpot geselecteerd als marketing automation tool. Bureau Vet hielp Mansystems bij de technische onboarding en met content creatie.
Leads genereren in de vorm van organisaties die met low-code applicaties willen ontwikkelen. Dat was het marketingdoel van Mansystems. De inbound-werkwijze van HubSpot sprak het bedrijf erg aan, vandaar dat een kennispartner werd gezocht die Mansystems zowel technisch als inhoudelijk op pole position kon zetten om vol gas met Inbound Marketing leads te gaan genereren.
HubSpot verwees Mansystems door naar Bureau Vet. De concrete wens van Mansystems was in de eerste plaats een technische onboarding op het HubSpot-platform, waarbij de Mansytems-website en HubSpot goed gekoppeld werden en HubSpot goed werd ingericht, inclusief gebruikerstraining.
Vervolgens heeft Bureau Vet tijdens de technische HubSpot onboarding samen met Mansystems de Buyer Persona’s aangescherpt. Er was al behoorlijk veel content aanwezig op de website van Mansystems. Met een content audit is geïnventariseerd of er voor elke buyer persona in elke fase van de Customer Journey de juiste content was.
Mansystems was erg leergierig en wilde van Bureau Vet alles weten over de inbound werkwijze, met het uiteindelijke doel om na de onboarding Inbound Marketing zelf op te pakken. Zo werkt Mansystems namelijk ook met haar eigen klanten, die ze opleidt zodat ze zelf in lowcode apps kunnen ontwikkelen.
Bureau Vet heeft samen met Mansystems de Buyer Persona’s aangescherpt. Er was al behoorlijk veel content aanwezig op
de website van Mansystems. Met een content audit is geïnventariseerd of er voor elke buyer persona in elke fase van de Customer Journey de juiste content was.
De website is gebouwd in HubSpot CMS en aan de achterkant draait het HubSpot CRM. Bureau Vet heeft gezorgd voor de technisch onboarding van het CRM en de HubSpot Marketing Hub voor het optimaal automatiseren van het leadgeneratieproces.
Bureau Vet heeft verschillende HubSpot gebruikstrainingen gegeven bij Mansystems. Hierdoor zijn zij in staat om op eigen voet verder te gaan met de constante verbetering van hun Inbound Marketing activiteiten.
Het uiteindelijke doel was om meer leads te genereren. Mede door HubSpot in te zetten en meer content te creëren, is dit gelukt.
Om Mansystems na de succesvolle implementatie van HubSpot op weg te helpen, is samen met de inbound marketeers van Bureau Vet een Content Mapping workshop gedaan voor de eerste marketingcampagne rond de Mansytems-workshop app-in-a-day waarvoor meerdere blogs en referentiecases geproduceerd zijn door Vet. Inmiddels staat – precies volgens plan – Mansystems volledig op eigen benen waar het aankomt op Inbound Marketing.
De Raetsingel 1 (in De Weijer)
5831 KC Boxmeer (routebeschrijving)
T. 0485 520 172
E. info@bureauvet.nl
KvK: 62295861
BTW-nummer: NL854751518B01
Rijnstraat 170
1079 HS Amsterdam
T. 020 45 62 533
E. info@bureauvet.nl
Wil je graag op de hoogte gehouden worden via de mail? Dat kan natuurlijk want we delen graag onze kennis en artikelen.
Direct inschrijven