HubSpot Sales Hub

Met de Sales Hub van HubSpot krijg je alle tools aangereikt om inbound sales binnen je organisatie toe te passen. Het voordeel van de Sales Hub is dat je deze ook separaat kunt gebruiken als sales platform. Maak je echter ook de combi met Marketing Hub, dan maak je optimaal gebruik van een ijzersterk platform. 

De Sales Hub van HubSpot geeft je tijdbesparende tools die je helpen om je productiviteit te vergroten én meer deals te sluiten. Daarnaast is de Sales Hub hét platform om te starten met inbound sales.

Download de whitepaper

Inbound Sales

"De traditionele manier van verkopen is verleden tijd. Haal meer resultaat met inbound sales"

Wat is Inbound Sales?

Wat verstaan we nou precies onder Inbound Sales? Bij Inbound Sales staat de klant centraal. Het verkoopproces wordt aangepast aan het aankoopproces van de klant. Dat betekent dat je pas met een potentiële klant in contact treedt, wanneer hij daar klaar voor is. Sterker nog: wanneer je Inbound Marketing-machine op de juiste manier functioneert, zal die lead met joú contact opnemen.


Download de whitepaper

Raket-ruimte

Samenwerking tussen marketing & sales

Vaak zijn marketing en sales twee afzonderlijke afdelingen met elk een totaal andere werkwijze. Door ervoor te zorgen dat de afdelingen niet naast elkaar maar mét elkaar werken, behaal je de beste resultaten. HubSpot maakt dat een stuk makkelijker met de Marketing Hub en Sales Hub.

Met de Marketing Hub genereert de marketingafdeling leads. Deze leads worden warm gehouden door marketing totdat ze uiteindelijk ‘sales qualified leads’ (SQL) worden. Vanaf dat moment draagt marketing de lead over naar sales. In HubSpot worden alle gegevens van de lead opgeslagen, zodat sales precies ziet waar de lead interesse in heeft en hoe de lead geholpen kan worden. Met deze informatie kan de verkoopafdeling aan de slag in een verfijnd sales proces voor optimaal resultaat.

Lees meer over marketing & sales alignment

Bureauvet-vet-Inboundmarketing-lifecyclestage-background

Wat kun je met de Sales Hub?

Met de Sales Hub heb je de mogelijkheid om al je sales taken en lead-informatie centraal te beheren en aan te sturen. Denk hierbij aan het sturen van e-mails, het gebruik van slimme mailing templates, het aanmaken van taken, het plannen van meetings en tools voor het sluiten van meer deals. Daarnaast zijn integraties met tal van externe tools, zoals onder andere SalesForce, mogelijk. Kortom, bij de HubSpot Sales Hub staan efficiency en rendement centraal. 

Training aanvragen

Erik Verpoort

Meer weten over HubSpot sales?

Neem dan contact met ons op of plan direct een afspraak in onze agenda. Wij bekijken vervolgens in een vrijblijvend gesprek waar Bureau Vet jou kan helpen.

Plan direct een afspraak in

Erik Verpoort - Eigenaar

Plan een call