CRM

Waarom kiezen voor HubSpot CRM?

Lotte Selen
Lotte Selen Inbound Marketing & Sales Consultant

De zoektocht naar een geschikt CRM systeem is voor veel bedrijven niet eenvoudig. Het systeem moet makkelijk te integreren zijn met bestaande systemen en bovendien eenvoudig te beheren. Daarnaast speelt uiteraard de prijs een belangrijke rol. HubSpot is de marktleider op het gebied van Inbound Marketing & Inbound Sales software. Centraal binnen de software staat het gratis HubSpot CRM. In deze blog vertellen we je waarom kiezen voor HubSpot CRM een slimme zet is.

CRM staat voor Customer Relationship Management. Met een CRM systeem beheer je in één systeem de informatie van contacten van je bedrijf. CRM systemen zijn ontworpen voor bedrijven die hun klantrelaties en Customer Lifetime Value (CLV) willen verbeteren. Het HubSpot CRM systeem is één van je opties als je een CRM systeem gaat kiezen. Ben je nog niet bekend met HubSpot CRM? In de blog ‘Help, hoe werkt het HubSpot CRM’ leggen we alles uitgebreid uit.

De voordelen van HubSpot CRM

Overweeg je om te kiezen voor HubSpot, dan vraag je je misschien af: wat maakt HubSpot nu het beste CRM systeem? En bovendien: waarom moet ik kiezen voor HubSpot CRM? Wij geven graag antwoord op deze vragen door enkele voordelen te benoemen, namelijk:

1. HubSpot CRM is gratis

Ja, je hoort het goed. Het CRM systeem van HubSpot is volledig gratis en dat belooft HubSpot ook zo te houden. Je kunt vandaag nog een gratis account aanmaken en direct aan de slag. Bovendien kan niet alleen jij, maar ook je hele team gebruik maken van het gratis CRM systeem van HubSpot.

2. Alle contactinformatie verzameld op één plek

Alle informatie die je van een contactpersoon hebt, wordt opgeslagen op één plek. Je hebt dus per contact een handig overzicht waarin je alles kunt terugvinden. Van functietitel en e-mail tot elke interactie die je in het verleden met een contact hebt gehad en taken en afspraken voor in de toekomst.

3. Manage je sales pipeline

Met HubSpot CRM heb je altijd en overal een visueel overzicht van je huidige sales pipeline. Bovendien kun je deze deals sorteren op bijvoorbeeld naam, eigenaar, fase en bedrag.

4. Het automatisch loggen van sales activiteiten

HubSpot CRM houdt alle interacties met een contact bij. Of je nou het contact mailt, belt of via Facebook een bericht stuurt. Koppel HubSpot Sales met Outlook of Gmail en leg elke interactie automatisch vast. Of vraag onze HubSpot experts HubSpot te koppelen met andere tools zoals Slack, Teamleader of Typeform.

5. CRM en marketing automation platform in één

Het HubSpot CRM systeem levert het meeste op voor je bedrijf als je het gebruikt in combinatie met de verschillende marketing, sales en service tools die HubSpot naast het CRM systeem aanbiedt. Van e-mail software om je nieuwsbrieven te versturen tot een chatfunctie en van social media tot een ticket systeem.

Vraag een gratis HubSpot Demo aan!

Na het lezen van deze blog benieuwd naar hoe HubSpot CRM in de praktijk werkt? In een vrijblijvende HubSpot demo laten we jou zien hoe HubSpot kan bijdragen aan jouw uitdagingen.

HubSpot demo aanvragen

Download CRM Onboarding Checklist

Gepubliceerd op 19 februari 2021