Waarom CMS Hub jouw HubSpot-oplossing compleet maakt

Als je al gebruik maakt van het HubSpot platform, dan weet je welke voordelen HubSpot je brengt op het gebied van marketing, sales en CRM. Maar wil je jouw website nóg beter laten aansluiten op je marketing- en sales efforts, dan is het een goede keuze om gebruik te maken van de CMS Hub van HubSpot. Lees in deze blog hoe dit werkt.

Wat is HubSpot CMS Hub?

CMS Hub is het content managementsysteem van HubSpot. Wanneer je gebruik maakt van CMS Hub betekent het dat je je website bouwt en beheert in HubSpot. Ook wordt de hosting voor je geregeld én heeft je website standaard een SSL-certificaat (hiermee is je website zichtbaar beveiligd).

Net zoals de andere diensten van het HubSpot platform heb je verschillende pakketten waaruit je kunt kiezen: Starter, Professional en Enterprise. Op de website van HubSpot lees je wat de verschillen zijn tussen de pakketten en wat de prijzen zijn.

De features van HubSpot CMS Hub

Binnen al deze pakketten maak je gebruik van de handige drag-and-drop editor, kant-en-klare website thema’s en SEO aanbevelingen. CMS Hub is zo opgebouwd dat je gemakkelijk als marketeer of contentbeheerder aan de slag kan met het opbouwen en beheren van pagina’s.

Daarnaast heeft HubSpot CMS Hub de mogelijkheid om gemakkelijk te testen tussen pagina’s. Je kunt tot 5 variaties van een pagina maken om te monitoren welke versie het beste presteert. Ook is je CRM volledig geïntegreerd en kun je makkelijker volledige attributierapporten opmaken doordat je precies kunt achterhalen welke webpagina’s en andere marketingmiddelen hebben geleid tot conversie.

Daarnaast heeft HubSpot CMS Hub nog andere features zoals:

  • Meertalige domeinen, waarbij websitebezoekers kunnen wisselen tussen taalvariaties van je website. 
  • Conversational opties zoals livechat, een chatbot en de Facebook Messenger integratie. 
  • Een veilige inlogoptie waarbij je gebruikers een eigen gepersonaliseerde omgeving kunnen inzien. 
  • Hosten en beheren van video's, waarbij het nog makkelijker wordt om gebruik te maken van video op je website.

Een complete oplossing

Wanneer je gebruik maakt van HubSpot CMS Hub zorg je er dus voor dat de data die je vergaart op je website direct beschikbaar is voor al je andere HubSpot diensten.

Het wordt voor een marketeer makkelijker om de gebruikservaring te personaliseren, te testen met verschillende opties en om bij te houden welke weg een gebruiker aflegt over je online kanalen. De CMS Hub helpt je om meer uit je marketing en sales te halen én beter te meten en te rapporteren.

Meer weten over de HubSpot CMS Hub?

Wil je meer uit je HubSpot tools halen en ontdekken wat CMS Hub voor jouw organisatie kan betekenen? Plan een call in en wij helpen je graag verder.

Plan een call

Gepubliceerd op 9 februari 2022